ΟΥΔΕΝ ΚΑΚΟΝ ΑΜΙΓΕΣ ΚΑΛΟΥ

Ουδέν κακόν αμιγές καλού, έλεγαν οι αρχαίοι ημών πρόγονοι…

Ήρθε η ώρα να γίνει αλήθεια αυτή η πρόταση για το σχολείο μας. Συνοδεύοντας τον μαθητή της Ε ΄ τάξης Νίκο Πετικόπουλο με ξαφνική αδιαθεσία, για να τον παραλάβει ο πατέρας του, ευγενικά προσέφερε στο σχολείο μία κούτα χαρτί φωτοτυπικού, που τόσο έχουν ανάγκη οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας.

Ευχαριστούμε τον κύριο Πετικόπουλο για την επανειλημμένη προσφορά του!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *