… ΜΕΡΕΣ ΩΣ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ – ΚΑΝΕ ΜΙΑ ΕΥΧΗ ΕΛΛΑΔΟΣ

6 Δεκεμβρίου και σειρά σήμερα είχε η πόρτα της τάξης μας! Σχεδιάσαμε, κόψαμε, βάψαμε και κολλήσαμε! Βάλαμε τα δυνατά μας και ιδού το αποτέλεσμα!  Και η Γ΄ τάξη φόρεσε τα βραχιολάκια και κρέμασε τα Αστεράκια του Μake A Wish.

Χρόνια πολλά στους εορτάζοντες και τις εορτάζουσες!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *