6 Δεκεμβρίου και σειρά σήμερα είχε η πόρτα της τάξης μας! Σχεδιάσαμε, κόψαμε, βάψαμε και κολλήσαμε! Βάλαμε τα δυνατά μας και ιδού το αποτέλεσμα! Και η Γ΄ τάξη φόρεσε τα βραχιολάκια και κρέμασε τα Αστεράκια του Μake A Wish.
Χρόνια πολλά στους εορτάζοντες και τις εορτάζουσες!







